072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מדריך קידום אתרים מבית crazyseo

Crazyseo / מדריך קידום אתרים מבית crazyseo (Page 14)

מאז שוורדפרס פרצה לחיינו כפלטפורמה שיועדה בעיקר לניהול בלוגים, היא צמחה והפכה למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם: כמעט שליש מכל אתרי האינטרנט הקיימים כיום ברשת האינטרנט מבוססים על וורדפרס, ביניהם אתרים עסקיים של עסקים קטנים ובינוניים, אבל גם אתרי מותגים גדולים, ותיקים ומבוססים. מה הופך את וורדפרס לפלטפורמה אידיאלית הן לפיתוח אתרי אינטרנט והן לקידום אתרים במנועי החיפוש? להלן מספר סיבות: וורדפרס היא מערכת בקוד פתוח היותה של וורדפרס מערכת בקוד פתוח פירושה שהיא נתונה באופן מלא להפצה,...

בין אם אתם בעלי עסקים קטנים, או מקימים מיזם אינטרנטי, מומלץ מאוד לבצע וללמוד נכון קידום אתרים. זה נכון שקידום העסק בגוגל בתוצאות החיפוש האורגניות נהייה תחרותי יותר ויותר, והמון חברות גדולות תפסו נתח גדול. אך עדיין תוכלו לקבל תוצאות מעולות אם תעשו את זה נכון. תחום קידום האתרים הינו בעיקר טכני, אך מאוד פשוט ליישום גם אם זה נראה כרגע מאיים ומורכב. אבל אז אם גם אתם רוצים תנועה לאתר אבל לא רוצים: -לשלם אלפי שקלים כל...

אחת מן התעלומות הגדולות ביותר בעולם ה – SEO  היא האם יש לפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות השפעה על קידום אתרים בגוגל. למרות שגוגל מכחישה באופן גורף שהיא מתחשבת בשיתופים בדירוגים שלה, מדגמים של אתרים שונים שזכו להרבה שיתופים חברתיים וחשיפה בפייסבוק, הראו באופן ברור שהם גם זכו לדירוגים גבוהים יותר בגוגל מאשר אתרים שזכו לפחות חשיפה. גם אם מדובר בקורלציה בלבד שלא מראה בהכרח על סיבה ותוצאה (כמו שהאתרים שביצעו את המדגמים הדגישו באופן ברור), זו...

אחת מהמטרות העיקריות של הנגשת אתרים ברשת היא ליצור אתרים נוחים יותר לקריאה המחולקים בצורה ברורה על ידי כותרות, קישורים, טפסים עם תוויות מתאימות וכך הלאה. דרישה זו עולה בקנה אחד עם הרצון של גוגל בשנים האחרונות להציג במקום בולט בתוצאות החיפוש אתרים נוחים ושימושים יותר, ולא רק כאלו שהתוכן שלהם מתאים בצורה הטובה ביותר לשאילתה אותה הקיש המשתמש. לא חייבים להיות מומחה נגישות או מומחה קידום אתרים על מנת ליישם את כל ההמלצות הבאות, אבל בהחלט...

עד לפני שנים לא רבות, עסק שרצה לפרסם את עצמו, את שירותיו ואת מוצריו, היה נוהג לפנות אל אחד מערוצי המדיה הפרסומיים המסורתיים: מפרסם מודעה בעיתון, שוכר שטח פרסום על גבי שלט חוצות ברחוב, מפיק תשדיר רדיו או פרסומת טלוויזיה וכן הלאה. אלא שהתפתחות רשת האינטרנט ובעקבותיה הזינוק האדיר ביכולות של מפרסם לפלח ולשווק לקהלים ממוקדים תוך שימוש יעיל בתקציב ואופטימיזציה של התהליך הפרסומי כולו, הביאו להתפתחותם של מספר אפיקים חדשים, בהם פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל. בעלי...