072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מדריך קידום אתרים מבית crazyseo

במאמר זה, נדון כיצד חברות יכולות למנף את הערוצים הללו על מנת לקדם את מוצריהן באופן אורגני בשנת 2022. הקמפיינים השיווקיים המוצלחים ביותר הם אלה שהם אורגניים. קמפיינים אלה מסתמכים בדרך כלל על הכוח של מפה לאוזן ומדיה חברתית כדי להפיץ את הבשורה על המוצר או השירות שלהם. לעתים קרובות, קשה לחברות ליצור תוכן אורגני בגלל לוחות הזמנים העמוסים שלהן. חשוב להם לנצל את ערוצי השיווק הדיגיטליים כמו מדיה חברתית ומנועי חיפוש על מנת לקדם את...

אופטימיזציה לאתר היא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט בדפי תוצאות מנועי החיפוש ובמשתמשי אינטרנט. אופטימיזציה היא תהליך מתמשך הכרוך בשיפורים טכניים ותוכן כאחד. החלק החשוב ביותר באופטימיזציה הוא לקבוע רלוונטיות למילות מפתח. זה על לגלות מה אנשים מחפשים כשהם מחפשים את המוצר או השירות שלך ולאחר מכן להתאים את האתר שלך כדי לענות על השאילתות שלהם. אופטימיזציה לאתר היא תהליך של שיפור הביצועים של דף אינטרנט כדי להשיג דירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש...

אפשר גם לשאול: האם אחוזי נטישת האתר משפיעים על דירוג האתר בגוגל ועל תהליכי קידום אורגני באינטרנט? אם אתם קוראים את המילים האלו, אתם כנראה רוצים לדעת אם שיפור זמן השהייה של הגולש באתר ישפיע על הקידום האורגני שלכם. טוב שהגעתם, הנה התשובות.  אם אתם מתכננים לבנות אתר לעסק שלכם, או אם אתם חושבים לעשות את המעבר לאונליין, כדאי שתדעו שאחוזי נטישת האתר אכן משפיעים על דירוג האתר בגוגל. הסיבה לכך היא שלפי גוגל, דירוג האתרים מבוסס...

כשאנחנו פותחים בית עסק, באופן טבעי, אחד הדברים העיקריים שנחשוב עליו הוא כל מה שקשור להיבט של אבטחה של המקום בו נעבוד באופן פיזי, בין אם זה חנות, משרד, מחסן או כל מקום אחר. זאת על מנת להימנע ממצבים של  פריצות או ממצבים בהם גורמים לא מורשים ייכנסו אל המקום ויגנבו מאיתנו ציוד, חפצים או פרטים אחרים. אך לא לאבטחה לצרכים פיזיים אנחנו צריכים לדאוג, אלא גם לאבטחה בהיבטים אחרים. אבטחה הקשורה להיבטים של מידע בעסק. אבטחה...

השוק כיום לא נראה כפי שהוא היה נראה פעם. עסקים הם פחות פרונטאליים ויותר מתבססים על שירות דיגיטלי מבעבר, וזה רלוונטי לכמעט כל עסק מכל סוג שהוא. למרות זאת, ישנם עסקים שעדיין לא מתחזקים אתר אינטרנט עסקי. עסקים שלא מחזיקים אתר אינטרנט מתחלקים בדרך כלל לשני סוגים: הסוג הראשון הם עסקים שלא מבינים את החשיבות שבנוכחות דיגיטלית, וסביר שגם אין להם פייסבוק וכדומה. הסוג השני זה עסקים שכן מבינים את החשיבות הזו, אך מתחזקים בעיקר פרופילים...