מתייעלים, למה כדאי להשתמש במענה אנושי לעסק שלכם
אנחנו אמנם בעידן של בינה מלאכותית וצ'ט-בוטים, אבל אוטומציה היא לא בהכרח מה שתמיד מועיל עסקית ומייעל את המשפך השיווקי או המכרתי של בית העסק. גם בעידן של רובוטים אינטליגנטיים, מענה אנושי ע"י שיחת טלפון יכול להיות משמעותי מאוד עבור לקוח. בניגוד למענה ע"י AI ותוכנות של אוטומציה, מענה אנושי לעסק מאפשר להשאיר חותם אצל הלקוח. עם זאת, מענה טלפוני לעסקים יכול להשאיר לקוח מרוצה ולהוציא לקוח מאוכזב, ככה שגם חשוב לקחת בחשבון את מקצועיות, אדיבות ויעילות...