072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מדריך קידום אתרים מבית crazyseo

קידום אתרים בגוגל: crazyseo קידום אתרים החל מ899 ש"ח / מדריך קידום אתרים מבית crazyseo (Page 4)

כאשר מדברים על שיווק באינטרנט מדברים על מערכת מאתגרת במיוחד של ערוצי שיווק וירטואליים ומקוונים וצריך לשים בצד את כל מה שמכירים על פרסום חוצות או שיווק פיזי שמגיע ממש עד הלקוח (או הלקוח הפוטנציאלי). השיווק באינטרנט כולל את כל הדרכים שבעזרתן אפשר להגיע אל עיניו של הגולש האקראי או זה שהוא לקוח פוטנציאלי ולעניין אותו בשירותים או המוצרים של בית העסק. כיום מדובר בתחום מקצועי מבוסס שצריך לפנות אליו רק אחרי ניסיון רב והבנה מעמיקה...

ודאי שמעתם פעמים רבות את המשפט: מי שלא שם לא קיים. זו העוצמה שיש כיום ל רשת האינטרנט ולטכנולוגיה בחיינו, בפרט למי שמשתמש רבות בגלישה בסלולר. בעשור האחרון, בעקבות חדירת רשת האינטרנט לכל בית וכל מכשיר שנכנס לכיס, אנו בעצם לוקחים יחד איתנו את רשת האינטרנט לכל מקום. השינויים שחלו בהתנהגות הצרכנים הם רבים ומגוונים וכל עסק צריך להתאים עצמו לצריכה החדשה. כיום אם אתם מעוניינים לרכוש מוצר או שירות כלשהו, הדבר הראשון שתעשו הוא לברר אודות...

איך לבנות אתר מוכן ל-SEO? עבודת קידום האתר אינה מתחילה עוד לפני שיש אתר אינטרנט – כבר בשלב התכנון של האתר צריך לקחת בחשבון המון היבטים של SEO. על היבטים אלו נפרט במאמר הבא. מהירות האתר – אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתר זה שהאתר יהיה מהיר. אפשר לבנות את האתר על מערכת וורדפרס או על פלטפורמה אחרת והוא יהיה איטי או מהיר בהתאם לאיכות של הבניה. לעתים משתמשים בבניית אתרים בתבניות מוכנות, גם תבניות של חברות מוכרות,...

כתיבת תוכן לאתרים – המילים הנכונות שהופכות גולשים ללקוחות הביטוי הפופולרי "התוכן הוא המלך" שנהיה כבר קלישאה, מככב בכל מקום ברחבי הרשת- ברשתות החברתיות, בסוכנויות קידום האתרים, בפרסומים שונים ובפלטפורמות נוספות, וכנראה שיש לכך סיבה טובה. על פי מחקרים שנערכו בתחום ופרקטיקות בשטח, כתיבת תוכן לאתרים, ובפרט תוכן איכותי ומניע לפעולה, היא אחד הגורמים החשובים ביותר המובילים לסגירת עסקאות והשגת לקוחות חדשים כתיבה של תוכן איכותי ושיווקי, מובילה ברוב המקרים לרושם טוב יותר על קהל היעד שלנו, להשפעה על לקוחות...

בניית אסטרטגיית פרסום דיגיטלי לעסק כיצד מתחילים וכיצד ממשיכים בפרסום העסק בערוצים הדיגיטליים השונים? כמה כסף צריך להשקיע? האם כדאי לקחת מומחים בתחום ואיך אפשר להעריך את יעילות הקמפיינים וההוצאה? יש כמה כללי ברזל בפרסום, שהם נכונים לכל ערוצי הפרסום השונים, בין אם מדובר בערוצי פרינט (עיתונים, שילוט וכו') ובין אם מדובר בערוצים דיגיטליים. ההבנה שלהם תקל עליכם לבנות קמפיין פרסום כללי לעסק וקמפיינים למוצרים או שירותים ספציפיים שאתם מוכרים או מעניקים. ראשית, אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה...