072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מאמרים

בין שאתם עסק קטן ובין שאתם חברה עם ערב רב של עובדים, הרי שאתר אינטרנט תדמיתי הוא חלק בלתי נפרד מן הייצוגיות שלכם כלפי לקוחותיכם הקיימים ולקוחות פוטנציאליים עתידיים. העידן הטכנולוגי וכל שכן העידן האינטרנטי, הביא עמו צרכנים מסוג אחר – כאלו שאינם ששים לחפש בקדחתניות אחר השירותים המוצעים השונים, שכן מנועי החיפוש כבר עושים את עבודתם נאמנה, והם מציעים אותם בתוך חיפוש שאורך כמה שניות בודדות בלבד. מדוע חשוב לבנות אתר לעסק? אם אתם לא שם, אתם פשוט...

היום יותר מתמיד בעלי עסקים מבינים את החשיבות לקידום אתר האינטרנט של חברתם. התחרות בכל הענפים גדולה מתמיד וכולם נמצאים ברשת, כדי לעמוד בתחרות הקשה ולהיות בין החברות המובילות עליהם להשתמש בחברה לקידום אתרים מקצועית כדי לראות תוצאות בפועל.  בעלי עסקים לרוב עסקים קטנים מנסים באופן עצמאי לעשות קידום אתרים לאתר בעסק שלהם. הם מתחילים לקרוא על כך באינטרנט, שכן יש ברשת הרבה מאוד מידע על כך ומנסים לעשות זאת בעצמם על מנת להוזיל בעלויות הקידום. לאחר...

כל בעל עסק צריך לבלוט ולשווק את עצמו כמה שיותר בזירה הדיגיטלית. הדבר נובע מכך שמרבית הלקוחות מחוברים לרשת האינטרנט וקונים ממנה שירותים ומוצרים שונים. אם בעל העסק רוצה להגדיל את היקף המכירות שלו, עליו להשקיע בתהליכי קידום אתרים ושיווק דיגיטלי. מה זה שיווק באינטרנט? בעבר, שיווק כלל פרסום בערוצי טלוויזיה, רדיו ועיתונות. נכון, יש עדיין בעלי עסקים וחברות שמשתמשות בשיווק מסורתי כזה. מה שכן, אם נשווה לסוג שיווק זה את השיווק הדיגיטלי, נוכל לדייק עוד יותר את...

קידום אתרים, קידום אורגני, קידום אורגני בגוגל בעוד שכאשר מדובר בקידום אורגני, נוטים לשייך אותו באופן ישיר לתחום קידום אתרים, הרי שכיום ניתן לקדם באופן אורגני גם דף עסקי בפייסבוק. כידוע, הרשתות החברתיות כיום מהוות כלי חזק מאוד לצורך קידום, שיווק ופרסום עסקים ולכן, מעבר ליצירת אתר פעיל לכל עסק, אשר מקודם בקידום אורגני ומופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, בעת חיפוש רלוונטי של גולשים, הרי שכל בעל עסק חייב לדאוג לדף פייסבוק עסקי ופעיל, אשר...

עסקים עושים היום בעזרת שימוש ברשת האינטרנט, בכל תחום ולכל מטרה. ישנה תחרות רבה ברשת, וכדי לבלוט לא מספיק רק להיות שם, צריך קצת "מרפקים". לרוב בעלי העסקים הקטנים והגדולים יש היום אתר אינטרנט או דף עסקי בפייסבוק, משום שאם אין לכך נוכחות אינטרנטית משמע אתה לא קיים, ומי שלא קיים יתקשה לפתח את העסק. בניתם אתר לעסק, עכשיו השאלה היא איך האתר יביא מכירות? אומנם האתר נמצא אי שם ומנוע החיפוש של גוגל אולי יציג...

פלטפורמת פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה בעולם וממשיכה לגדול ולהצליח במקום בו ענקית התוכן גוגל נכשלה, עם מעל 2.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, נכון לסוף שנת 2019. הרשת החברתית הענקית הזאת, שהחלה רק מבניית פרופילים אישיים, מונה מזה מעל לעשור גם פרופילים עסקיים, הנודעים יותר כדפי פייסבוק עסקיים. למה זה טוב?  כי זאת אחת משיטות השיווק הטובות בעולם כעת. כי זה מזכיר את שיטת ה"חבר מביא חבר" רק במסות גדולות יותר, בזמינות גבוהה יותר ועם פוטנציאל ויראלי...

נגישות באינטרנט היא פרקטיקה הכוללת חווית משתמש, נוחות בגלישה ומידע זמין לכלל האוכלוסייה ולכלל הגולשים ברשת האינטרנט. לכל אדם שגולש באינטרנט ישנה הזכות לגלוש בצורה טובה, חופשית ממחסומים ובטוחה לאורך כל התהליך. אתר נגיש לכולם, זוהי דרך החשיבה שגורמת לנו לעצור ולשאול אם התוכן הדיגיטלי שלנו נגיש לכולם. המשמעות היא לוודא שניתן לגשת לתוכן מקוון, ללא קשר ליכולות דיגיטליות, יכולות פיזיות, אוריינות, שפה או אתגרים קוגניטיביים. מדוע חשוב לבצע תהליך של הנגשת אתרים? תאר לעצמך עולם בו הכל נמצא...

איך לבנות אתר מוכן ל-SEO? עבודת קידום האתר אינה מתחילה עוד לפני שיש אתר אינטרנט – כבר בשלב התכנון של האתר צריך לקחת בחשבון המון היבטים של SEO. על היבטים אלו נפרט במאמר הבא. מהירות האתר – אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתר זה שהאתר יהיה מהיר. אפשר לבנות את האתר על מערכת וורדפרס או על פלטפורמה אחרת והוא יהיה איטי או מהיר בהתאם לאיכות של הבניה. לעתים משתמשים בבניית אתרים בתבניות מוכנות, גם תבניות של חברות מוכרות,...

כתיבת תוכן לאתרים – המילים הנכונות שהופכות גולשים ללקוחות הביטוי הפופולרי "התוכן הוא המלך" שנהיה כבר קלישאה, מככב בכל מקום ברחבי הרשת- ברשתות החברתיות, בסוכנויות קידום האתרים, בפרסומים שונים ובפלטפורמות נוספות, וכנראה שיש לכך סיבה טובה. על פי מחקרים שנערכו בתחום ופרקטיקות בשטח, כתיבת תוכן לאתרים, ובפרט תוכן איכותי ומניע לפעולה, היא אחד הגורמים החשובים ביותר המובילים לסגירת עסקאות והשגת לקוחות חדשים כתיבה של תוכן איכותי ושיווקי, מובילה ברוב המקרים לרושם טוב יותר על קהל היעד שלנו, להשפעה על לקוחות...

בניית אסטרטגיית פרסום דיגיטלי לעסק כיצד מתחילים וכיצד ממשיכים בפרסום העסק בערוצים הדיגיטליים השונים? כמה כסף צריך להשקיע? האם כדאי לקחת מומחים בתחום ואיך אפשר להעריך את יעילות הקמפיינים וההוצאה? יש כמה כללי ברזל בפרסום, שהם נכונים לכל ערוצי הפרסום השונים, בין אם מדובר בערוצי פרינט (עיתונים, שילוט וכו') ובין אם מדובר בערוצים דיגיטליים. ההבנה שלהם תקל עליכם לבנות קמפיין פרסום כללי לעסק וקמפיינים למוצרים או שירותים ספציפיים שאתם מוכרים או מעניקים. ראשית, אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה...