072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מאמרים

פלטפורמת פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה בעולם וממשיכה לגדול ולהצליח במקום בו ענקית התוכן גוגל נכשלה, עם מעל 2.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, נכון לסוף שנת 2019. הרשת החברתית הענקית הזאת, שהחלה רק מבניית פרופילים אישיים, מונה מזה מעל לעשור גם פרופילים עסקיים, הנודעים יותר כדפי פייסבוק עסקיים. למה זה טוב?  כי זאת אחת משיטות השיווק הטובות בעולם כעת. כי זה מזכיר את שיטת ה"חבר מביא חבר" רק במסות גדולות יותר, בזמינות גבוהה יותר ועם פוטנציאל ויראלי...

נגישות באינטרנט היא פרקטיקה הכוללת חווית משתמש, נוחות בגלישה ומידע זמין לכלל האוכלוסייה ולכלל הגולשים ברשת האינטרנט. לכל אדם שגולש באינטרנט ישנה הזכות לגלוש בצורה טובה, חופשית ממחסומים ובטוחה לאורך כל התהליך. אתר נגיש לכולם, זוהי דרך החשיבה שגורמת לנו לעצור ולשאול אם התוכן הדיגיטלי שלנו נגיש לכולם. המשמעות היא לוודא שניתן לגשת לתוכן מקוון, ללא קשר ליכולות דיגיטליות, יכולות פיזיות, אוריינות, שפה או אתגרים קוגניטיביים. מדוע חשוב לבצע תהליך של הנגשת אתרים? תאר לעצמך עולם בו הכל נמצא...

איך לבנות אתר מוכן ל-SEO? עבודת קידום האתר אינה מתחילה עוד לפני שיש אתר אינטרנט – כבר בשלב התכנון של האתר צריך לקחת בחשבון המון היבטים של SEO. על היבטים אלו נפרט במאמר הבא. מהירות האתר – אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתר זה שהאתר יהיה מהיר. אפשר לבנות את האתר על מערכת וורדפרס או על פלטפורמה אחרת והוא יהיה איטי או מהיר בהתאם לאיכות של הבניה. לעתים משתמשים בבניית אתרים בתבניות מוכנות, גם תבניות של חברות מוכרות,...

כתיבת תוכן לאתרים – המילים הנכונות שהופכות גולשים ללקוחות הביטוי הפופולרי "התוכן הוא המלך" שנהיה כבר קלישאה, מככב בכל מקום ברחבי הרשת- ברשתות החברתיות, בסוכנויות קידום האתרים, בפרסומים שונים ובפלטפורמות נוספות, וכנראה שיש לכך סיבה טובה. על פי מחקרים שנערכו בתחום ופרקטיקות בשטח, כתיבת תוכן לאתרים, ובפרט תוכן איכותי ומניע לפעולה, היא אחד הגורמים החשובים ביותר המובילים לסגירת עסקאות והשגת לקוחות חדשים כתיבה של תוכן איכותי ושיווקי, מובילה ברוב המקרים לרושם טוב יותר על קהל היעד שלנו, להשפעה על לקוחות...

בניית אסטרטגיית פרסום דיגיטלי לעסק כיצד מתחילים וכיצד ממשיכים בפרסום העסק בערוצים הדיגיטליים השונים? כמה כסף צריך להשקיע? האם כדאי לקחת מומחים בתחום ואיך אפשר להעריך את יעילות הקמפיינים וההוצאה? יש כמה כללי ברזל בפרסום, שהם נכונים לכל ערוצי הפרסום השונים, בין אם מדובר בערוצי פרינט (עיתונים, שילוט וכו') ובין אם מדובר בערוצים דיגיטליים. ההבנה שלהם תקל עליכם לבנות קמפיין פרסום כללי לעסק וקמפיינים למוצרים או שירותים ספציפיים שאתם מוכרים או מעניקים. ראשית, אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה...

כל בעל עסק יודע שאחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלו, הוא כל מה שנוגע לשיווק ופרסום נכונים, אשר יהפכו את העסק לעסק ריווחי, מוכר ונבחר על ידי קהל לקוחות גדול יותר, מהעסקים המתחרים שלו. בכדי להגדיל מאגר לקוחות באופן תמידי, חשוב מאוד לבחור בדרכים יצירתיות לצורך שיווק ופרסום העסק. ניתן למצוא כיום דרכים שונות לצורך גיוס לקוחות חדשים לעסק. על מנת לגרום לאותם לקוחות לבחור דווקא בעסק על פני מתחריו, יש צורך להביא לידיעת אותם הלקוחות...

בעל עסק שמחפש היום אנשי מקצוע שיעזרו לו לייצר קמפיינים באינטרנט ולפרסם את העסק שלו, ימצא את עצמו מול שפע גדול ומגוון של אנשי מקצוע, חלקם יפנו אליו ויציגו לו תוכניות כיצד הם יכולים לעזור לו, אל אחרים הוא יגיע באופן עצמאי, ויגלה כאן מאגר עצום של אנשי מקצוע שרק מחכה שיפנו אליו.  אין ספק שתחום הפרסום בדיגיטל מאוד פורח בשנים האחרונות, למעשה זה תחום הפרסום המתפתח ביותר והוא השאיר מאחור, הן את הפרסום ברדיו, בטלוויזיה ובוודאי...

בשנה האחרונה אנו רואים עלייה ענקית בשימוש באינטרנט ככלי מפתח למציאת מידע, שירותים ותוכן, כך גוגל הפכה לשליט הבלעדי למנוע החיפוש בארץ, ולכלי בעל עוצמה ענקית שעל ידי פרסום נכון ברשתות השונות שלו יכולים המפרסמים לקבל שיעורי חשיפה גבוהים מאוד וכך להזניק את הפניות באופן מידי, ומדויק . הנה לכם מספר טיפים בנושאים נבחרים, אשר יכולים לשפר לכם את ההחזר על ההשקעה בפרסום בגוגל ויחסכו לכם הרבה כסף ואנרגיות מיותרות: החשיבות של עמוד הנחיתה ולמה כדאי להשקיע בו...

לא משנה במה אתם עוסקים, האם הענף שלכם הוא מכירות או שירותים, דבר אחד בטוח: העסק שלכם צריך חשיפה! וכמה שיותר חשיפה, יותר טוב. בשורות הבאות נספר לכם כמה דברים חשובים בנושא הכלים שיעזרו לכם לקבל את החשיפה הנכונה. כזאת שתביא לכם יותר לקוחות ויותר עסקאות. כזאת שעשה שימוש ראוי וטוב בכל הכלים החזקים של העידן הדיגיטלי. אלו הכלים שיעבדו בשבילכם. מיתוג – זה כן לאינטרנט חשיפה נכונה וטובה לעסק שלכם היא תוצאה מתבקשת של תהליך מיתוג יעיל....

אחת הדרכים המוצלחות והאפקטיביות להעברת מסרים באינטרנט היא על ידי הקמת אתר וקידומו. אין חולק היום על הקביעה שהאינטרנט הינו כלי יעיל מאוד לפרסום, למכירות, להעברת תכנים שונים ועוד. נפח הגלישה בו הינו גבוה ועולה בהתמדה לאורך הזמן. אין חולק גם על הקביעה שכל גוף עסקי מתחרה עם גופים אחרים בתחום המשיק לפעילותו וחייב לבלוט מולם כדי למשוך את תשומת לב הגולשים. גולשים המחפשים את מבוקשם באינטרנט מדלגים, לרוב, במהירות מאתר לאתר והינם חסרי סבלנות. לכן,...