072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מאמרים

אחת מן התעלומות הגדולות ביותר בעולם ה – SEO  היא האם יש לפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות השפעה על קידום אתרים בגוגל. למרות שגוגל מכחישה באופן גורף שהיא מתחשבת בשיתופים בדירוגים שלה, מדגמים של אתרים שונים שזכו להרבה שיתופים חברתיים וחשיפה בפייסבוק, הראו באופן ברור שהם גם זכו לדירוגים גבוהים יותר בגוגל מאשר אתרים שזכו לפחות חשיפה. גם אם מדובר בקורלציה בלבד שלא מראה בהכרח על סיבה ותוצאה (כמו שהאתרים שביצעו את המדגמים הדגישו באופן ברור), זו...

אחת מהמטרות העיקריות של הנגשת אתרים ברשת היא ליצור אתרים נוחים יותר לקריאה המחולקים בצורה ברורה על ידי כותרות, קישורים, טפסים עם תוויות מתאימות וכך הלאה. דרישה זו עולה בקנה אחד עם הרצון של גוגל בשנים האחרונות להציג במקום בולט בתוצאות החיפוש אתרים נוחים ושימושים יותר, ולא רק כאלו שהתוכן שלהם מתאים בצורה הטובה ביותר לשאילתה אותה הקיש המשתמש. לא חייבים להיות מומחה נגישות או מומחה קידום אתרים על מנת ליישם את כל ההמלצות הבאות, אבל בהחלט...

עד לפני שנים לא רבות, עסק שרצה לפרסם את עצמו, את שירותיו ואת מוצריו, היה נוהג לפנות אל אחד מערוצי המדיה הפרסומיים המסורתיים: מפרסם מודעה בעיתון, שוכר שטח פרסום על גבי שלט חוצות ברחוב, מפיק תשדיר רדיו או פרסומת טלוויזיה וכן הלאה. אלא שהתפתחות רשת האינטרנט ובעקבותיה הזינוק האדיר ביכולות של מפרסם לפלח ולשווק לקהלים ממוקדים תוך שימוש יעיל בתקציב ואופטימיזציה של התהליך הפרסומי כולו, הביאו להתפתחותם של מספר אפיקים חדשים, בהם פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל. בעלי...

מזל טוב! החלטתם לקחת את העסק שלכם צעד קדימה, השקעתם תקציב של בניית אתרים, בניתם אתר יפה שבו מוצג המוצר או השירות שלכם מוצג לראווה, וכעת הגיע הזמן לאחסן את האתר במקום ראוי. אבל למה צריך אחסון אתר? אחסון אתר אינטרנט הוא שירות הכרחי שמספק לבעלי אתרים אחסון אתרי אינטרנט, אירוח של דפי האתר קבצים שיש בהם מידע, תמונות באתר, קבצי וידאו ועוד. אחסון אתרים מסייע לאחזר מידע דרך רשת האינטרנט ולשמור על האתר דרך טכנולוגיית...

סיימתם לבנות את האתר שלכם ואתם מתים להתחיל את תהליך הקידום? חכו רגע, בדקו שאתם סגורים על הכל ורק אז תתחילו. אנשים רבים ממהרים להתחיל לקדם ומגלים במהרה שהאתר שלהם לא מוכן לחלוטין וזה עלול להקשות על תהליך הקידום או אפילו לבזבז זמן יקר על קידום שלא מוביל אותם לאף מקום. הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. מהירות אתר – הדבר הראשון שצריך לוודא לפני תהליך קידום אתר הוא שהאתר שלכם מהיר. קיימות סיבות רבות לאתר איטי...

התוכן הוא המלך, היה מי שאמר. כל חברת בניית אתרים חדשים צריכה להקפיד על כך שהתוכן יהיה המלך. קוראים לזה לכבד את הגולשים אבל לא רק, זה גם הכבוד שנותנים למותג. כל מילה שתגידו עליו יסלול לו את הדרך, ומילה לא נכונה, עלולה לחבל בכל חשיפה שלו. ולא מספיק תוכן, לא מדברים פה על מילים, מילים מדברים על דרך שצריך לעשות מותג, והוא יעשה את זה עם סיפור טוב, עם אסוציאציות, עם היכולת שלו לקדם תכנים שמקדמים...

עדכון אחרון: 29/8/2017 פרסום בגוגל עושים כאשר רוצים לפרסם או להתפרסם. כאשר אתר מוצא כי הוא עולה רחוק אי שם, בעמוד התוצאות בגוגל, הוא צריך לעשות משהו כמו למשל פרסום בגוגל. בדיוק כמו שחברה עסקית במציאות מפרסמת את עצמה, בדיוק כמו שכל מנעולן תוחב לכם פליירים לתיבת הדואר, כך פרסום בגוגל עובד לטובת הלקוחות של משרדי הפרסום. היום פחות ופחות אנשים מפרסמים במדיה הכתובה, וכמעט כל בעל מקצוע או בעל אתר עושה פרסום  ממומן או שבוחר בקמפיין קידום...

בשעה טובה ומוצלחת פתחתם את העסק החדש, האם מישהו יודע או מכיר את תחומכם? היו בטוחים שכן ומאידך, חשוב גם לדבר על התחרות הגואה שם בחוץ. עצרו רגע, יש מצב שאתם צריכים בניית אתר אבל זה בטח לא נגמר רק בזה. אם הרצון שלכם להשיג כמה שיותר לקוחות ולהדביק את כל המתחרים בתחומכם, כדאי לדבר גם על עיצוב לוגו לצד בניה של אתר דינאמי בעל נוחות לכם כבעלי העסק ולגולשים המחפשים לא פעם משהו ספציפי. למה צריך...

אפילו לפני חמש שנים, מחקר מילות חיפוש היה יחסית ישיר מאוד. משווקים שעסקו בעבודה של קידום אתרים בזול התחילו עם רעיון ליבה במוחם ופיתחו רשימה של מילות חיפוש. לאחר מכן התחילו עם האופטימיזציה לדפי אתר סביב אותן מילות חיפוש. כל דף היה מתמקד במילת חיפוש אחת. ככל שהכישורים של אותם משווקים התפתחו, הם יכלו להרחיב ולהתמקד בדף עם מספר של מילות חיפוש או ביטויים ארוכים יותר. אם זאת, ההיכרות של העולם עם העדכון יונק הדבש מזיז...

הרבה מאוד בעלי עסקים קטנים שמתחילים לפרסם את עצמם ברשת שואלים את עצמם את השאלה מה עדיף להם – לפנות לערוץ הקלאסי של שיווק אורגני, או שאולי לנסות את מזלם בקידום ממומן? למה לעשות קידום אורגני? מקדמי אתרים אורגניים טוענים שעדיף להם לקדם בצורה אורגנית מכיוון שהתחומים שהם מתחרים עליהם הם בדרך כלל לא מאוד תחרותיים ולכן הם יכולים להרוויח מקידום אורגני לא מעט. הם מזכירים גם שקידום ממומן הוא לא תמיד עניין של "שגר ושכח" מכיוון שצריך...