072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מאמרים

אפילו לפני חמש שנים, מחקר מילות חיפוש היה יחסית ישיר מאוד. משווקים שעסקו בעבודה של קידום אתרים בזול התחילו עם רעיון ליבה במוחם ופיתחו רשימה של מילות חיפוש. לאחר מכן התחילו עם האופטימיזציה לדפי אתר סביב אותן מילות חיפוש. כל דף היה מתמקד במילת חיפוש אחת. ככל שהכישורים של אותם משווקים התפתחו, הם יכלו להרחיב ולהתמקד בדף עם מספר של מילות חיפוש או ביטויים ארוכים יותר. אם זאת, ההיכרות של העולם עם העדכון יונק הדבש מזיז...

הרבה מאוד בעלי עסקים קטנים שמתחילים לפרסם את עצמם ברשת שואלים את עצמם את השאלה מה עדיף להם – לפנות לערוץ הקלאסי של שיווק אורגני, או שאולי לנסות את מזלם בקידום ממומן? למה לעשות קידום אורגני? מקדמי אתרים אורגניים טוענים שעדיף להם לקדם בצורה אורגנית מכיוון שהתחומים שהם מתחרים עליהם הם בדרך כלל לא מאוד תחרותיים ולכן הם יכולים להרוויח מקידום אורגני לא מעט. הם מזכירים גם שקידום ממומן הוא לא תמיד עניין של "שגר ושכח" מכיוון שצריך...