072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

קידום אורגני בגוגל – ככה עושים את זה!

קידום אורגני בגוגל – ככה עושים את זה!

גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל ביותר שישנו כיום. עסקים אשר מופיעים בראש תוצאות החיפוש באתר זה זוכים לחשיפה מרבית ותנועה נהדרת של לקוחות. אמנם ישנה האפשרות לקדם במנוע החיפוש באופן ממומן, אך חשוב לא פחות לקדם אתרים גם באופן אורגני, כדי להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. במאמר זה נציג בפניכם מספר טיפים נפלאים שיעזרו לכם לעשות קידום אורגני בגוגל בצורה הטובה ביותר. 

שלבו מאמרי תוכן באתר

כדי לקדם אתר בגוגל, חשוב להעלות את דירוג האתר לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש. קידום אורגני בגוגל מתמקד בצורה רבה באיכות של האתר. חשוב שהיעד של הלינק יביא למחפשים תוצאה איכותית, המביאה ערך אמיתי, אשר יעודד את הגולשים לשהות במרחב וירטואלי זה לאורך זמן רב. 

כדי להעלות את הדירוג חשוב מאוד לשלב מאמרי תוכן איכותיים בנושא המתאים לתוצאות החיפוש. לכן, יש לשלב במאמרים מילות מפתח אשר יהיו תואמות את מה שהגולשים מחפשים. המאמרים חייבים להיות איכותיים ומעניינים, כדי להבטיח שהגולשים יבלו זמן משמעותי בעמוד, כדי לאפשר לאלגוריתם של מנוע החיפוש לזהות כי התוצאה הביאה לגולשים ערך. חשוב גם להקפיד לעדכן את התוכן באופן תדיר, דבר אשר יעלה בצורה משמעותית את הדירוג גם כן. 

עיצוב אתר נגיש ונוח

כפי שציינו קודם לכן, ככל שהגולשים מבלים יותר זמן באתר, כך הניקוד שלו לפי האלגוריתם יהיה גבוה יותר. לכן, חשוב מאוד שעיצוב האתר יהיה נגיש וידידותי למשתמש. חשוב שמבנה האתר יהיה ברור ונוח לניווט. האתר חייב להתאים את עצמו באופן מטבי גם בגרסת הדסקטופ וגם בגרסת המובייל. ככל שהעיצוב יהיה יותר נגיש ונוח, כך פוחת הסיכון שהלקוחות יינטשו את האתר בשל תסכול בשימוש. 

מהירות טעינה גבוהה

כאשר הגולשים נכנסים לעמודים שונים באתר, במידה והטעינה איטית ישנו סיכוי גבוה שהם יתייאשו מלהמתין ולא ישהו בעמוד כלל. כיום, הגולשים רגילים לקצב טעינה מהיר במיוחד, לכן חשוב שהעמודים יעלו במהירות ולא יגרמו ללקוחות לחכות זמן רב. טעינת עמוד מהירה משפרת את חווית המשתמש בצורה משמעותית וגם מעלה את הניקוד של העמוד במנוע החיפוש. חשוב לטייב את גודל התמונות באתר כדי לאפשר טעינה מהירה ולוודא שהקוד עליו העמוד נשען הוא אינו כבד מדי. 

התאמה בין התוכן למילות החיפוש

כדי להופיע באופן אורגני בתוצאות החיפוש הרלוונטיות, חשוב מאוד שתהיה התאמה ברורה בין תוכן האתר למילות החיפוש הנפוצות ביותר. למשל, במקרה של קידום אתרים לעורכי דין חשוב מאוד לשלב מילות חיפוש המשקפות את תחום העיסוק של המשרד. חשוב שהלקוח יגיע בדיוק ליעד אליו הוא מעוניין להגיע. הרי לקוח אשר מחפש משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה ומגיע למשרד העוסק רק בדיני נזיקין, יצא מהר מהאתר וכך הדירוג ירד. 

Share