072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מדריך קידום אתרים מבית crazyseo

קידום אתרים בגוגל: crazyseo קידום אתרים החל מ899 ש"ח / מדריך קידום אתרים מבית crazyseo (Page 6)

עדכון אחרון: 29/8/2017 פרסום בגוגל עושים כאשר רוצים לפרסם או להתפרסם. כאשר אתר מוצא כי הוא עולה רחוק אי שם, בעמוד התוצאות בגוגל, הוא צריך לעשות משהו כמו למשל פרסום בגוגל. בדיוק כמו שחברה עסקית במציאות מפרסמת את עצמה, בדיוק כמו שכל מנעולן תוחב לכם פליירים לתיבת הדואר, כך פרסום בגוגל עובד לטובת הלקוחות של משרדי הפרסום. היום פחות ופחות אנשים מפרסמים במדיה הכתובה, וכמעט כל בעל מקצוע או בעל אתר עושה פרסום  ממומן או שבוחר בקמפיין קידום...

בשעה טובה ומוצלחת פתחתם את העסק החדש, האם מישהו יודע או מכיר את תחומכם? היו בטוחים שכן ומאידך, חשוב גם לדבר על התחרות הגואה שם בחוץ. עצרו רגע, יש מצב שאתם צריכים בניית אתר אבל זה בטח לא נגמר רק בזה. אם הרצון שלכם להשיג כמה שיותר לקוחות ולהדביק את כל המתחרים בתחומכם, כדאי לדבר גם על עיצוב לוגו לצד בניה של אתר דינאמי בעל נוחות לכם כבעלי העסק ולגולשים המחפשים לא פעם משהו ספציפי. למה צריך...

כל מי שמחפש היום מידע עושה זאת באמצעות גוגל, המרכזיות הגדולה של גוגל היא כה רבה עד שלא ניתן להתחרות איתה בשום דבר. על כן אין להתפלא שאם אתה עסק אתה חייב להופיע במקומות גבוהים בגוגל ולעשות הכול בכדי להגיע למקומות הראשונים. היה ויש לך עסק קטן הרי שדבר זה נכון שבעתיים, פרסומו של עסק קטן הוא משימה קשה גם כך מכיוון שעוגת הפרסום שלו קטנה יותר ואין לו תקציב רב. בדיוק בשביל זה יש את...

הקדמה: אומנם הרחיבו על כך בהמון מקומות ועדיין יש תמיד מה לכתוב בעניין, הרבה מאוד בעלי עסקים, עדיין מתלבטים היכן כדאי להשקיע את התקציב שלהם לשיווק באינטרנט, או יותר נכון מאיזה אפיק שיווק הם עשויים לקבל החזר השקעה גבוהה יותר ופניות לעסק. ובכן מהניסיון שלנו בדיגיטאצ' כחברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, אין שני לניסיון בתחום. כלומר כאשר אנו נגשים לשאלה היכן ניתן להשקיע את התקציב נכון עבור הלקוח, יותר נח לנו לקבוע החלטות על בסיס ניסיון רב שנים...

אפילו לפני חמש שנים, מחקר מילות חיפוש היה יחסית ישיר מאוד. משווקים שעסקו בעבודה של קידום אתרים בזול התחילו עם רעיון ליבה במוחם ופיתחו רשימה של מילות חיפוש. לאחר מכן התחילו עם האופטימיזציה לדפי אתר סביב אותן מילות חיפוש. כל דף היה מתמקד במילת חיפוש אחת. ככל שהכישורים של אותם משווקים התפתחו, הם יכלו להרחיב ולהתמקד בדף עם מספר של מילות חיפוש או ביטויים ארוכים יותר. אם זאת, ההיכרות של העולם עם העדכון יונק הדבש מזיז...