פרסום בפייסבוק לעומת פרסום בגוגל: מה עדיף?
עד לפני שנים לא רבות, עסק שרצה לפרסם את עצמו, את שירותיו ואת מוצריו, היה נוהג לפנות אל אחד מערוצי המדיה הפרסומיים המסורתיים: מפרסם מודעה בעיתון, שוכר שטח פרסום על גבי שלט חוצות ברחוב, מפיק תשדיר רדיו או פרסומת טלוויזיה וכן הלאה. אלא שהתפתחות רשת האינטרנט ובעקבותיה הזינוק האדיר ביכולות של מפרסם לפלח ולשווק לקהלים ממוקדים תוך שימוש יעיל בתקציב ואופטימיזציה של התהליך הפרסומי כולו, הביאו להתפתחותם של מספר אפיקים חדשים, בהם פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל. בעלי...