072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מהו אתר וורדפרס?

אתר וורדפרס

מהו אתר וורדפרס?

אתר וורדפרס הוא אתר שניתן לבנות בחינם. האתר מושתת על מערכת נפוצה במיוחד והיא בעלת ממשק ניהול מתקדם שבאמצעותה ניתן לעצב אתר בצורה חופשית ונוחה. את האתר ניתן לעצב באמצעות מגוון תבניות עיצוב חינמיות. אתר וורדפרס ניתן לבנות על ידי תוספים אותם ניתן להתקין בקלות. בנוסף, אפשר להוסיף לאתר גם חנות וירטואלית – מה שהופך את האתר לאטרקטיבי במיוחד.

התקנת אתר וורדפרס

בכל הנוגע להתקנת אתר וורדפרס, חשוב לדעת כי ההתקנה של התוכנה קלה במיוחד ולא נדרש ידע מקדים על מנת לעשות כן. לתוכנה מסד נתונים עם קוד פתוח והיא קלה להורדה, להתקנה, לעיצוב ולהעלאה לרשת.

באמצעות התוכנה ניתן לבחור שלל עיצובים, להתקין תוספים, ולבנות אתר וורדפרס מכל מחשב אישי. כיום ישנן מגוון תוכנות חינמיות שניתנות להתקנה, אבל תוכנת וורדפרס עדיין נחשבת אחת התוכנות הפופולאריות, המבוקשות והקלות ביותר לשימוש והבנה שישנן בארץ ובעולם.

התקנה ושימוש בוורדפרס בעברית

אחד היתרונות של וורדפרס היא היכולת להתקנה, שימוש ועיצוב האתר בעברית. באמצעות וורדפרס ניתן לעצב ובנות אתר בקלות בחינם ובעברית – מה שעוזר לאנשים רבים להקים אתר בקלות יתרה וללא צורך בידע מקדים בתחום בניית אתרים. וורדפרס היא תוכנה ידידותית במיוחד שעוזרת לבעלי עסקים רבים ולנותני שירות לבנות אתר בחינם ובקלות.

Share