072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

פרסום בגוגל – טיפים מעשיים

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל – טיפים מעשיים

בשנה האחרונה אנו רואים עלייה ענקית בשימוש באינטרנט ככלי מפתח למציאת מידע,
שירותים ותוכן, כך גוגל הפכה לשליט הבלעדי למנוע החיפוש בארץ, ולכלי בעל עוצמה ענקית שעל ידי פרסום נכון ברשתות השונות שלו יכולים המפרסמים לקבל שיעורי חשיפה גבוהים מאוד וכך להזניק את הפניות באופן מידי, ומדויק .

הנה לכם מספר טיפים בנושאים נבחרים, אשר יכולים לשפר לכם את ההחזר על ההשקעה בפרסום בגוגל ויחסכו לכם הרבה כסף ואנרגיות מיותרות:

  1. החשיבות של עמוד הנחיתה ולמה כדאי להשקיע בו ככל
    חשוב לדעת שהבאת הגולשים בפרסום ממומן על ידי מערכת הפרסום של גוגל לאתר או לדף הנחיתה שלכם איננה מבטיחה הצלחה, במידה ועמוד הנחיתה שלכם לא יעשה המרות הוא יבזבז לכם סכומים גבוהים של כסף על קליקים שהולכים לאיבוד וזאת מאחר והגולש לא יצליח לעשות את הפעולה הסופית, יצירת קשר, השארת מספר טלפון או מילוי פרטים.

    מסיבה זו יש לשים לב כי עמוד הנחיתה מביא את התוצאות אותן אתם רוצים להשיג, אחת הדרכים הנכונות לעשות זאת היא ע"י יצירת סימולציה ומחשבה כמו הלקוח.

    מספר דברים עליהם אנו ממליצים כשיוצרים דף נחיתה:
    הבלטת המיקום ליצירת קשר
    2. מספר טלפון בולט
    3. הוספת קריאה לפעולה

    במידה ופרטים אלו לא יהיו ברורים ובולטים אתם עלולים להפסיד המון לקוחות ובסופו של דבר הפרסום הממומן אותו יצרתם לא יהיה משתלם.

    בנוסף על כל זאת, ישנם מספר דגשים שכל מפרסם בגוגל חייב להכיר,
    1. פרסום בגוגל מחייב שהעמוד אותו אנו יוצרים יהיה רספונסיבי
    2. התמקדו ביתרונות היחסיים שלכם מול מפרסמים אחרים
    3. התאמת עמוד הנחיתה למילות החיפוש/מילות המפתח שלכם
    ע"י התייחסות לטיפים אלו תגדילו את רלוונטיות העמוד לגולש וכך יעלה גם ציון האיכות של מילות המפתח שלכם – מה שיוזיל לכם את התשלום לקליק בצורה משמעותית.

  2. יש לשים דגש משמעותי על התאמת העמוד למכשירים ניידים–
    היום בו היחסים בין גלישה דרך מחשבים לגלישה דרך טלפונים או מכשירים ניידים יהיה  50:50 קרב ובא, כבר היום ידוע כי בתחומים רבים המובייל כבר עקף את המחשב הביתי בהיקפי החיפוש והוא נמצא בעלייה מתמדת, מי שלא יעשה את ההתאמות למובייל – יפסיד ובענק.

    אז איך עושים התאמות אלו?

  • יש לתת הצעות מחיר בנפרד לגלישה ממכשירים ניידים(עושים זאת דרך הגדרות-מכשירים במערכת פרסום בגוגל) ההמלצה שלנו היא להעלות את הצעת המחיר למכשיר נייד לפחות בעשרה אחוזים לאתרים אשר עברו התאמה למכשירים ניידים.
  • התאמת המודעות המותאמות ספציפית לגלישה ממכשירים ניידים מה שיבטיח שהגולשים שלכם מהמכשיר הנייד ייחשפו למודעות המתאימות לגלישה מהמכשיר הנייד שלהם.
    השלמת האופטימיזציה של המודעות למכשיר נייד על ידי מספר צעדים:
    הנעה לפעולה דרך המכשיר הנייד.
    2. זכרו – עמוד נחיתה רספונסיבי מעלה את שיעור ההמרה וחושף את המודעה בצורה הטובה ביותר עבור הגולשים.
    3. האפשרות חיוג מעמוד הנחיתה ישירות ובקלות.
  1. השתמשו ברימרקטינג
    אחד הכללים החשובים ביותר בניהול קמפיינים באדוורדס הוא היכולת שלכם כמפרסמים לדעת מי האנשים שביקרו אצלכם באתר וליצור פרסום מודעות שלכם במקומות שונים בהם אותם גולשים מבקרים.
    השתלת קוד במקומות שונים בעמודי האתר יתנו לכם את האפשרות ליצור רימרקטינג בצורה הטובה ביותר.

    מספר טיפים שכדאי להכיר ברימרקטינג
    שימוש בסרטונים של המפרסם ביו טיוב
    הכוונה היא, כל גולש שביקר באתר או בעמוד הנחיתה שלכם יקבל חשיפה לסרטון שלכם לאחר שיצא מהאתר ויכנס ליו טיוב
    3. מודעות טקסט לרוב, ממירות טוב יותר ממודעות תמונה.
    אין לזה הסבר מדעי אבל אלו הנתונים הסטטיסטיים
    4. הכירו את רימרקטינג לרשת החיפוש
    דבר המאפשר שימוש ברשימת הגולשים שאותה "צבעתם" ולהופיע כשם מחפשים אתכם או את השירות אותו אתם מציעים בפעם השנייה.

    שימו לב הרימרקטינג יטיב עם ביצועי הקמפיינים שלכם ויוזיל בצורה משמעותית את המחיר להמרה (פנייה) לעומת מחיר להמרה בקמפיין "רגיל" ברשת החיפוש.

  2. קידום סרטונים ממומן ביו טיוב
    אנו יודעים ששיווק ע"י שימוש בסרטוני וידאו עובד. את מערכת הפרסום של
    יו טיוב מנהלים דרך מערכת הפרסום של גוגל והיא עובדת בצורה זהה לפרסום הממומן בגוגל. יו טיוב נמצא במקום הרביעי מבחינת פופולאריות ברשת, מה שאומר שקהל היעד שלכם כנראה נמצא שם והחשיפה יכולה להפוך לפשוטה.

    מספר טיפים נוספים עליהם לא נרחיב במאמר זה ואולי תרצו להכיר.
    יצירת קמפיין נפרד לביטויים אותם בחרנו לקדם
    2. שימו לב לזכור ולמדוד את ביצועי הקמפיין
    3. שימוש בתוספי הפרסום של גוגל
    4. שימוש באופן עקבי במילות מפתח שליליות
    5. תזמון נכון של ימים ושעות בהם תרצו להציג את המודעות
    6. שיפור הקמפיין מידי יום ושימוש בסבלנות ומחשבה לטווח ארוך

Share