072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

קידום אתרים וכלים אחרים שיעזרו לעסק שלכם לקבל חשיפה

קידום אתרים וכלים אחרים שיעזרו לעסק שלכם לקבל חשיפה

לא משנה במה אתם עוסקים, האם הענף שלכם הוא מכירות או שירותים, דבר אחד בטוח: העסק שלכם צריך חשיפה! וכמה שיותר חשיפה, יותר טוב. בשורות הבאות נספר לכם כמה דברים חשובים בנושא הכלים שיעזרו לכם לקבל את החשיפה הנכונה. כזאת שתביא לכם יותר לקוחות ויותר עסקאות. כזאת שעשה שימוש ראוי וטוב בכל הכלים החזקים של העידן הדיגיטלי. אלו הכלים שיעבדו בשבילכם.

מיתוג – זה כן לאינטרנט

חשיפה נכונה וטובה לעסק שלכם היא תוצאה מתבקשת של תהליך מיתוג יעיל. גם מיתוג חברה באינטרנט וגם מיתוג מחוצה לו. גם בקידום אתרים אפשר להשקיע בד בבד עם יצירת מיתוג, כך שבכל פעם שגולש ישתמש בחיפושים מסוימים הוא ימצא את העסק שלכם. והוא לא סתם ימצא אותו באינטרנט, הוא גם ימצא אתו בהקשרים הנכונים. הקשרים חיוביים שמרימים למעלה את המותג העסקי.

למי בעצם מתאים קידום אתרים

לצד קידום אתרים ולצד מיתוג חברה אונליין, כדאי להשקיע במיצוב נכון ובבידול. כלומר, יצירת הבחנה בין העסק שלכם ויתרונותיו לבין עסקים רגילים, שהם למעשה בינוניים או עושים פחות עבור הלקוחות. אך בעצם, ראוי לשים את האצבע גם על הנקודה הבאה: למי בעצם מתאים קידום אתרים? האם זה נכון שיש עסקים שבשבילם זה לא כל כך מתאים? במציאות העסקית הנוכחית, קשה לראות עסק כלשהו או עצמאי, בעל מקצוע, שלא יפיק תועלת מרובה מקידום אתרים. כל מי שלא משקיע בכך, למעשה לא יופיע על הרדאר הציבורי בקנה מידה משמעותי.

כיום, קידום אתרים מיושם בהצלחה הן למותגים ועסקים ארציים והן לעסקים בקנה מידה מקומי, אפילו שכונתי או אזורי. ההבדל טמון בצעדים שעושים לצד הקידום. למשל, עסק ארצי יכול גם להרים קמפיין ברשת חברתית שמופנה לאנשים בכל הארץ. לעומת זאת, בעסק מקומי, לצד הקידום אפשר להשיק קמפיין שימוקד רק לאנשים בקרבה גיאוגרפית קרובה. לפייסבוק, למשל, יש יופי של כלים להגדרות כאלה.

קידום אורגני וקידום ממומן

מומחי קידום אתרים יודעים כיצד להשיג מקסימום חשיפה בעזרת כלים שונים של קידום אתרים. לצד עיצוב אתר ידידותי למשתמש ומרהיב עין, ניתן לנהל כלים של קידום אורגני ושל קידום ממומן. בצורה כזאת אפשר להשיג מקסימם תועלת במחיר שווה לכל נפש. אפשר להגדיר תקציב פרסום ויעדים וכך לבנות מהלך מסודר. אגב, רק כדי שיהיה ברור – קידום אורגני הוא כזה שנראה פחות שיווקי מבחינת קהל היעד, אך הוא משדר הרבה אמינות ועובד לאורך זמן. קידום ממומן, לעומת זאת, נועד להשיג תוצאות מצוינות בזמן קצר. טוב כשרוצים לקדם מבצע מכירות או בהשקת מוצר או מותג חדש. יש לציין כי אפשרי שימוש בכלים נוספים שמקנים חשיפה מחוץ לרשת. למשל מוצרי מיתוג או פרסום, ניירת משרדית, כוסות ממותגות, פרסים קטנים ללקוחות עם מיתוג מעניין, למשל כובעים ממותגים, מטענים ממותגים, דגלי פרסום  וכיוצא בזה.

קידום אתרים ובדיקת המרות – שיפור תוך כדי תנועה

כאשר מדברים על מיתוג חברה באינטרנט ועל קידום אתרים, כדאי להזכיר כלי חשוב שבו עושים שימוש מקדמי אתרים. גוגל אנליטיקס מאפשר לזהות את השיפור של החשיפה ואת היעילות של המותג והקידום במונחי המרות או עסקות. אחרי שמשקיעים בקידום על רבדיו השונים, קידום אורגני, קידום ממומן, דף עסקי בפייסבוק וכיוצא בזה, זו הדרך לבדוק אפקטיביות ולשפר מה שצריך. באף כלי שיווקי אחר (למשל פליירים, מודעות בעיתון) אי אפשר לשפר את יעילות החשיפה בצורה כזאת ותוך כדי תנועה.

Share