072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

דרכים לשיווק דיגיטלי לצורך העלאת מודעות למותג

דרכים לשיווק דיגיטלי לצורך העלאת מודעות למותג

זה ממש לא משנה אם העסק שלכם פעיל המון זמן או שמדובר על עסק חדש, בזכות העידן הדיגיטלי שמתפתח בלי סוף בשנים האחרונות, אתם צריכים ויכולים להתנסות בערוצי שיווק ופרסום דיגיטליים וכל זאת עם השקעה כספית שמרבית בעלי העסקים יכולים לעמוד בה בהצלחה. 

אז באילו דרכים ניתן לשווק את העסק? והאם מדובר על השקעה כספית גבוהה או נמוכה? המשיכו בקריאה וגלו…

להגיע מוכנים לקרב

בצעו עבודת מחקר יסודית ומקיפה ובדקו מהם קהלי היעד של העסק שלכם ואיך אתם יכולים להגיע אליהם. חשבו האם המוצרים והשירותים שלכם יכולים להתאים גם ללקוחות פרטיים או רק ללקוחות עסקיים, איפה נמצאים הלקוחות שלכם (האם ברשתות החברתיות, בכנסים, בתערוכות) וכו'. כאשר יש בידיכם את כל המידע, תוכלו לדעת מהם היעדים השיווקיים שלכם וכיצד אתם יכולים לחתור להשגתם בהצלחה.

לבנות אתר אינטרנט ולקדם אותו

אם אין ברשותכם אתר אינטרנט, עליכם לדאוג שיהיה לכם אחד כזה וכמה שיותר מהר. זכרו, בלי אתר אינטרנט, אתם לא קיימים ברשת. רוצים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת? פנו לחברה שמספקת לא רק שירותי בניית אתרים אלא גם שירותי שיווק דיגיטלי לאתרים. כך תדעו שבאותה חברה, תוכלו גם לבצע שיווק דיגיטלי הכולל פעולות כמו קידום אתר בגוגל, קידום אתר ממומן, פרסום ברשתות חברתיות ועוד. 

הקימו פרופיל עסקי בחינם או בעלות מינימאלית באינדקסים ישראליים מובילים

יש לא מעט אינדקסים ותיקים, המאפשרים לבעלי עסקים לפתוח פרופיל עסקי. ניתן להזין פרטים כמו, תחומי עיסוק, פרטי התקשרות וכמו כן להזין קישור לאתר האינטרנט של העסק וכמו כן לדפים עסקיים שיש לו ברשתות החברתיות.

בנו עמוד עסקי ברשתות החברתיות

מומלץ להקים עמודים עסקיים ברשתות חברתיות כמו, פייסבוק ואינסטגרם. יש לבנות פרופיל עסקי שיכלול תיאור לגבי פעילות העסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, שעות פעילות, מיקום, קישור לאתר האינטרנט, מילות מפתח רלוונטיות וכו'. 

העלו סרטונים לרשת ה-YouTube

ידוע ממזמן ש-YouTube הוא מנוע החיפוש הפופולארי והשני בחשיבותו בעולם. החיבור למנוע החיפוש גוגל, הביא את YouTube לעמוד בראש רשימות החיפוש. מעבר לכך, ניתן לראות שבשנים האחרונות, הגולשים מעדיפים לצרוך תוכן בצורת וידאו. אם תבחרו להעלות סרטונים ל-YouTube, תוכלו לזכות בקידום לעסק, לא רק ב-YouTube אלא גם במנוע החיפוש גוגל וכך תוכלו להגיע להמון גולשים פוטנציאליים שיתעניינו במוצרים והשירותים שאתם מציעים. בגדול, כל מה שצריך לעשות הוא לצור סרטונים מעניינים, בעלי ערך וקצרים על המוצרים והשירותים שלכם. עם חשיבה יצירתית, תוכלו להפוך אותם לפופולאריים.

צרו רשימת תפוצה

כיום, כמעט כל עסק מציע לגולשים ולקהל לקוחותיו, להירשם לעדכונים דרך אתר האינטרנט שלו. מדובר על שיטה יעילה לקבלת כתובות מייל וכמו כן מספרי טלפון. כאשר מצטברים המון רשומות, הדבר יכול להיות בסיס מעולה להקמת מועדון לקוחות. כך בעל העסק, יכול לעדכן על מבצעים, הטבות ופינוקים ללקוחות קבועים.

Share