072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

בניית אתרים – מה היתרונות של אתר תדמית בתקופת הקורונה?

בניית אתרים – מה היתרונות של אתר תדמית בתקופת הקורונה?

התקופה הנוכחית מאלצת אותנו להתאים את הסביבה העסקית שלנו לעולם חדש. אם לעסק שלך היה בית עד היום בדמות משרד או אולם תצוגה, נראה שמשבר הקורונה הפך אותך לאחת מהאוכלוסיות שנפגעו קשות מהמצב. התקופה הזו הביאה עמה הגבלות על כמות מבקרים בו זמנית, סגירה כפויה ושיבוש העבודה מול ספקים ושאר הגורמים שמחזיקים את העסק שלך. 


אולם, הלקוחות שלך עדיין בסביבה – גאם מדובר רק בדיגיטלית ולא בפיזית. בימים אלה, הרכישות באמצעות האשראי במרחבי האינטרנט מזנקות. רבים משתמשים בטלפון הנייד כדי ללמוד על העסק שלך, לבחון את המוצרים ולבצע רכישה או הזמנה של שירות.

לחשב מסלול מחדש

אם הזירה הדיגיטלית עוד זרה לך מכל סיבה שהיא, חשוב לדעת כי היא כנראה האפשרות היחידה שנשארה כדי להשאיר את העסק שלך חי ונושם. המעבר עלול להיות מורכב, אך החשיפה ברשתות החברתיות ותחזוקה שוטפת של אתר יהפכו בסוף לחלק בלתי נפרד משגרת היום שלך. 

מה הוא אתר תדמית וכיצד ישרת אותך בתקופה זו?

אתר תדמית הוא כרטיס הביקור שלך בעולם הדיגיטלי. בשונה מדף נחיתה שמיועד למספר מטרות מצומצם ובנוי על עמוד אחד שטוח, אתר תדמית מעניק לך את הפוטנציאל הגדול ביותר בכל הקשור לקידום אורגני, ממומן ותיאום עם הרשתות החברתיות ושירותים נוספים.
למה הכוונה? באתר תדמית ניתן לנהל תוכן מורכב יותר ואיכותי כמו בלוג, עמודים נוספים של ממליצים, שאלות ותשובות ואופציה ליצירת קשר ישיר עמך.
בנוסף, אתר תדמית יכול לשמש כתיק עבודות וירטואלי ונגיש עבור כל מי שתוהה על סגנונך האישי, איכות העבודה ומידע נוסף אודותיך ולא יכול לפגוש אותך פנים אל פנים.

קיימים יתרונות בולטים להקמת אתר תדמית בתקופה זו

  • מתאים לכל כיס – מפלטפורמות איכותיות וחינמיות כמו WORDPRESS ו-WIX ועד בוני אתרים מקצועיים שיבנו אתר תדמית בהזמנה אישית.
  • התאמה לצרכי העסק המשתנה – אתר תדמית שנבנה כדי לחשוף את הקהל הרחב למגוון השירותים שלך יכול להתעדכן ולהפוך לאתר מכירתי. כך יכול אתר תדמית להתאים לצרכים המשתנים של העסק שלך בתקופה לא יציבה שכזו.
  • קידום אורגני – קידום דרך תוכן איכותי ורלוונטיות לקהל היעד. יש באפשרותך לקדם ולהגדיל את החשיפה בעזרת מקלדת ומעט יצירתיות, ללא תלות ברכישת שטחי פרסום וכדומה.

השקעה לטווח ארוך

אמנם הקמת אתר תדמית כיום נעשית מתוך אילוץ ואיננה באה בהכרח באופן טבעי – לא לך ולא למוצר/שירות שלך. אולם, יצירת נכסים דיגיטליים כמו אתרי תדמית ועמודי עסק ברשתות החברתיות משתלמות מאוד לטווח הארוך. ככל שהאתר נמצא זמן רב יותר באוויר הוא צובר וותק וזה לעצמו רכיב משמעותי בקידום האורגני. האפשרויות להפיץ את כתובת האתר, להעמיק את התוכן ולהרחיב את קהל היעד שלך הם חלק בלתי נפרד מהקמת עסק במאה ה-21. תקופת הקורונה היא הזדמנות יוצאת מן הכלל להתנסות במעבר העסק לרשת וללמוד על הפלטפורמה תוך שמירה על קשר עם הלקוחות והמשך מתן השירותים. 

Share