072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top
p

זנב ארוך

מהו המושג לוגנטייל ולמה הוא ורק הוא יכול להביא לכם לידים ממוקדים יותר מהשקעה בקידום אתרים בגוגל.

נתחיל מזה שבמהלך ה-8 שנים האחרונות אני עוסק בבניית מחקר מילות מפתח לקידום אתרים ועסקים,

רוב הפעמים שעשיתי מחקר מילות מפתח בכל תחום שהוא גליתי שישנם 2-4 ביטויים כללים לדוגמא:

מטבחים, מטבח הלוואה, הלוואות, מזרנים, מזרון וכדומה בכל תחום.

אם תחשבו רגע על הגולש שכותב מטבחים – מה הוא מחפש למעשה? האם הוא בשלב של רכישה? האם הוא בשלב ממוקד?

לעומת זאת גולש המחפש "מטבחים לבנים" "מטבחים מעוצבים במבצע" הרבה יותר ממוקד ומעיד על רכישה.

ניתן להרחיב את הביטוי לשאילתה ממש "מטבח כפרי מומלץ לרכישה" ועוד כהנה וכהנה..

ככל שנרחיב את הביטויים במחקר מילות המפתח אנחנו נצליח להכניס טראפיק מאיזורים פחות תחרותיים, אבל דבר אחד די בטוח מדובר בטראפיק איכותי ורלוונטי

המושג זנב ארוך נלקח מהתפשטות המוצר או השירות למיני שאילתת חיפוש, ומתייחס לרוב לביטויים יותר ממוקדים.

3 יתרונות ראשיים לזנב ארוך:

  1. ממוקד יותר- כמו הדוגמה שנתנו למעלה ניתן יותר להכנס
  2. זול יותר לקידום אורגני -בדרך כלל מצריך פחות משאבים לקידום.
  3. יציב יותר -ליהנות מכניסות והמרות מתחת לרדר.