072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

פרסום בגוגל – קידום האתר שלכם!

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל – קידום האתר שלכם!

עדכון אחרון: 29/8/2017

פרסום בגוגל עושים כאשר רוצים לפרסם או להתפרסם. כאשר אתר מוצא כי הוא עולה רחוק אי שם, בעמוד התוצאות בגוגל, הוא צריך לעשות משהו כמו למשל פרסום בגוגל.

בדיוק כמו שחברה עסקית במציאות מפרסמת את עצמה, בדיוק כמו שכל מנעולן תוחב לכם פליירים לתיבת הדואר, כך פרסום בגוגל עובד לטובת הלקוחות של משרדי הפרסום. היום פחות ופחות אנשים מפרסמים במדיה הכתובה, וכמעט כל בעל מקצוע או בעל אתר עושה פרסום  ממומן או שבוחר בקמפיין קידום אתרים בגוגל.

עצם נוכחות הקמפיין פרסום בגוגל, ממצב אתכם במקומות די מקודמים וגבוהים בגוגל, וכך כאשר גולשים מחפשים משהו שנופל על התוכן או על מילות וביטויי המפתח שלכם, אתם נחשפים אליו ולכן הוא עשוי לגלוש ולהגיע לקמפיין פרסום שלכם בגוגל וגם לאתר שלכם.

בלי קמפיין פרסום בגוגל אתה עלום!

כל בעלי האתרים היום יודעים שעושים עסקים יפים גם ברשת, ופרסום בגוגל של אתר או של חנות מקוונת שווה להם. יותר גולשים ייחשפו לאתר שלהם, יותר גולשים ידעו עליהם. יותר גולשים יפנו אליהם והנתונים מדברים בעד עצמם.

כוחו של העולם הוירטואלי מתחיל להתקרב בצעדי ענק לכוחו של העולם במציאות, ובלי קמפיין פרסום בגוגל אתה עלום. לא קיים, לא נוכח והתוצאות האומללות ידברו בעד עצמן.

אם אתה בעל אתר קטן או גדול לא חשוב, ייתכן שאתה שווה מיתוג, ייתכן שאתה צריך פרסום בגוגל כדי להגיע ללקוחות חדשים, כל מה שאתה חייב להבין זה שאם תהיה פתוח לזה גם תגיע לתוצאות.

קמפיין פרסום בגוגל- לפני הכול אפיון!

כל מסע פרסום בגוגל, מתחיל בעצם מאסטרטגיה תואמת מטרה. אם יש לכם לדוגמה עסק חדש אתם חייבים לפנות לחברת פרסום דיגיטלית כדי שתציע לכם ראשית אתר נכון אבל גם תבצע אפיון. אפיון זו מילת הקסם שמעומדת מאחורי כל הצלחה באינטרנט.

אפיון במילים פשוטות זה ניתוח הלקוח. תסכימו אתי שניתוח של חברת רהיטי יוקרה מאיטליה כמו ניקולטי, לא תואם לניתוח של חברת פינות אוכל מסין.

האפיון אמור לכלול את תיאור התחושות, האסוציאציות והמסרים של המותג או המוצר, וזה מה שיוביל לבניית אתר איכותי ויעיל, לפני שעושים פרסום בגוגל.

האתר אמור לייצג את רוח המוצר לא רק את המהות שלו. אם למשל בונים אתר למסעדה שיש לה איזה מטבח משפחתי, המסר העיקרי באפיון האתר יהיה המשפחה שמאחורי העסק, וכאשר מדובר באתר, זה יכול להתבטא למשל בצילום ויז'ואל גדול בעמוד הראשון של האתר של כל המשפחה. זה מה שנקרא אפיון. זה לא רק מטבח של מסעדה, זה משהו משחתי שהולך להפוך ואתך כלקוח גם חלק מהמשפחה, ויש לזה משמעות בבניית האתר וכמובן גם בפרסום בגוגל.

מסרים שעוברים באפיון לפני פרסום בגוגל?

האפיון הוא השלב הכי חשוב לפני הקמת אתר ולפני יציאה לקמפיין פרסום בגוגל.

ההנחה היא שמאחורי כל מותג עומדת איזה חשיבה ואנשים לא ממציאים או מייצרים מותגים איכותיים, רק כדי להרוויח כסף, אלא כדי לשנות משהו או למלא איזה חסר בתחום מסוים.

כאשר יש חשיבה מאחורי המותג, יש מסרים והם באים לידי ביטוי בלוגו של המותג, בסלוגן, באתר וכמובן גם בקמפיין פרסום בגוגל, שייקח את המסרים האלה וידגיש אותם בכל מיני אופנים. אם בעזרת קופירייטינג ואם בעזרת קמפיין שיווק ופרסום בגוגל תואם מסרים ולקוח.

קמפיין שיווק בגוגל, זה לא רק פרסום זה המוניטין והתדמית של המפרסמים ולכן, אל תעשו את זה לבד בבית. תפנו לחברת פרסום דיגיטלית שיודעת דבר או שניים על קמפיין פרסום בגוגל. בהצלחה.

Share