072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top
q
יחס המרה

אופטימיזציה

שיפור יחס ההמרה בהליך הקמפיין הוא הפנים של מטרת הקמפיין. ככל שנצמצם הקלקות וחשיפות לא רלוונטיות, נגיע ליותר מתעניינים שהלכו איתנו עד הסוף ופדו את ההשקעה שלנו בהם. אם תרצו, המטרה היא אחת: המרות!

168

מומחים מובילים

2590

אסטרטגיות און ליין

347

תוצאות מצוינות

1912

דירוג גבוה

p
p
q

למצוא את הקבוצה היעד שלך

כבעלי עסק, מוצר, או מותג בשיווק הדיגיטלי – המטרה שלכם, אנחנו מקווים, היא מוכוונת תוצאות. הכל אחד משלבי הקמפיין אתם חותרים ודואגים למספר רב יותר של אנשים שיעמדו בתוצאה שהצבתם. האם המטרה היא חשיפות, הקלקות, השארת ליד, חיוג או רכישה? אתם תחליטו אך ככלל, זוהי המטרה הניצבת לעינכם.

ניתוח של המדיה החברתית מיידי

על מנת למקסם את היכולות שלכם אתם מוכרחים לשפר באופן תמידי את יחס ההמרות. אם הצבתם לעצמכם כמטרה את פונקציית השארת הליד –עליכם לדאוג למקסימום אנשים שישאירו את הליד מתוך סך האנשים שהקליקו על המודעה. בהתאם לכך, עליכן לדאוג למקסימום אנשים שיקליקו על המודעה מתוך בדך האנשים שנחשפו למודעה.

0.33% CTR

10% less CPA

136% ROI

חסוך זמן וכסף

ב - Crazyseo, אנחנו נמצאים בדיוק בנקודה הזאת. מבר ליכולתנו לנהל את התקציב ללקוח, אנחנו מתמחים בלשפר את יחס ההמרה שלכם. במקום שתהיו טובים, תהיו מעולים. ואת המלחמה הזאת אנחנו רוצים לבצע עבורכם. שנות הניסיון שלנו מהוות לנו נכס אמיתי שמשפיע ברורות על איכות השירות, המקצועיות והבאת התוצאות. בואו לצעוד איתנו.

אנליזה חינמית